مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-05سياسي

صنایع تبدیلی از اسراف محصولات کشاورزی جلوگیری می کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به از بین رفتن محصولات کشاورزی به دلیل نبود صنایع تبدیلی گفت: لازم است تا صنایع تبدیلی برای ایجاد اشتغال پایدار و مستمر در مناطق کم برخوردار و به منظور جلوگیری از اسراف محصولات کشاورزی راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در بازدید از سردخانه و کارخانه فرآوری سیب زمینی در حاشیه شهر دامنه از توابع شهرستان فریدن اظهار داشت: بنده سال های قبل، هنگامی که مشاهده می کردم که انبارهای سیب زمینی این مناطق تا سقف پر شده و مازاد آن دور ریخته می شود بسیار اندوهگین می شدم و از همان موقع راه اندازی کارخانه صنایع تبدیلی را دنبال کردم و پیشنهاد آن را به دولتی ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی ارائه کردم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: مدیر این مجموعه قدم خیر برداشته و با راه اندازی این سردخانه و در آینده ای نزدیک تکمیل و گسترش کارخانه، می تواند به مردم منطقه خدمت کرده و از اسراف محصولات کشاورزی جلوگیری کند.

  وی با بیان اینکه روایات اسلامی بر خدمت مستمر و بدون وقفه به فقرا تأکید دارد، تصریح کرد: راه اندازی یک واحد تولیدی و یا صنایع تبدیلی در مناطق محروم و یا کم برخوردار سبب می شود که مردم مشغول به کار شوند و با احترام درآمد کسب کنند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع تبدیلی از اسراف محصولات کشاورزی جلوگیری می کند

صنایع تبدیلی از اسراف محصولات کشاورزی جلوگیری می کند