مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-05حوادث

زخم های عمیق محیط زیست لرستان/ از دامِ شکارچیان تا نهیب خشکسالی


مرور اخبار زیست محیطی روزهای اخیر در لرستان حکایت زخم های عمیقی است که یا به دست شکارچیان ایجاد می شود و یا خشکسالی ردی در ناسور شدن آن دارد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: لرستان را با طبیعت زیبا و حیات وحش متنوع آن می شناسند، جایی که جغرافیایی چهارفصل جاذبه های طبیعی مختلفی را در کنار هم گردآورده است.

اما این میزان تنوع گیاهی و جانوری نیازمند حراست و حفاظت ویژه ای است.

طی روزهای اخیر مرور رویدادهای زیست محیطی در سراسر استان حکایت استمرار زخم ها به این حوزه است، از ازنا و الیگودرز و رومشکان که صیادان برای ماهی ها دام پهن کردند تا کشف و ضبط ادوات شکار در گوشه دیگری از استان.

اما در این میان حامیان محیط زیست در سلسله به مدد ماهی ها آمدند تا با جابجایی آن ها به رودخانه ای پرآب، از تلفات ناشی از خشک سالی بکاهند.

کشف 2000 متر تور دامی در منابع آبی لرستان با تلاش یگان های حفاظت شهرستان های ازنا، الیگودرز و رومشگان نزدیک به دو هزار متر تور دامی از منابع آبی و سدهای واقع در حوزه این شهرستان ها جمع آوری شد.

این میزان تور دامی که توسط صیادان غیرمجاز در منابع آبی استان برای صید آبزیان به آب انداخته شده بود با تلاش یگان های حفاظت محیط زیست شهرستان های ازنا، الیگودرز و رومشگان از منابع آبی و سدهای حوزه این شهرستان ها جمع آوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم های عمیق محیط زیست لرستان/ از دامِ شکارچیان تا نهیب خشکسالی

زخم های عمیق محیط زیست لرستان/ از دامِ شکارچیان تا نهیب خشکسالی