مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 16:452021-09-05پزشكي

واکس مورد نیاز مراکز واکسیناسیون تامین شد


معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به رونق دوباره مراکز واکسیناسیون گفت: سهمیه واکسن مورد نیاز استان یزد تامین و در مراکز واکسیناسیون توزیع شده است.

- دکتر مسعود شریفی در گفت و گو با خبرنگار فراس از یزد اظهار کرد: از روز گذشته که محموله جدید واکسن به به کشور رسید در استان ها توزیع شده و به دنبال ورود واکسن به استان یزد، کار تزریق واکسن به حالت طبیعی خود بازگشت.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی هفته گذشته به دلیل کمبود واکسن کار مراکز تزریق دچار اختلال شده بود افزود: هم اکنون در تمامی مراکز واکسیناسیون واکسن برکت، سینوفارم، پاستور و آسترازنکا به حد کافی وجود دارد و رده سنی 40 سال به بالا می توانند با مراجعه به همان مرکزی که از قبل برای آن ها معین شده واکسن خود را دریافت کنند.

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه در حال حاضر 470 هزار دز واکسن در استان یزد تزریق شده عنوان کرد: هم اکنون 38 درصد جامعه بالای 18 سال استان یزد موفق شدند حداقل یک دز واکسن را دریافت کنند.

وی افزود: آمار تزریق واکسن در استان یزد از متوسط کشوری بالاتر است و یزد از استان های پیش ور در تزریق واکسن به شمار می رود.

شریفی با بیان اینکه واکسیناسیون جلوی شیوع بیماری را نمی گیرد و فقط باعث کاهش مرگ و میر است، اظهار کرد: روند کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکس مورد نیاز مراکز واکسیناسیون تامین شد

واکس مورد نیاز مراکز واکسیناسیون تامین شد