مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 18:502021-09-05اجتماعي

آزمایشگاه تخصصی ژنتیک کهگیلویه و بویراحمد معطل اعتبار


آزمایشگاه زنتیک یکی از نیازهای ضروری و خلاء های استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که تلاش های جهاددانشگاهی این خلا در حال پر شدن است اما بعلت کمبود اعتبار معطل مانده که نیازمند کمک و همکاری برای تکمیل است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد آزمایشگاه زنتیک یکی از نیازهای ضروری و خلاء های استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که تلاش های جهاددانشگاهی این خلا در حال پر شدن است اما بعلت کمبود اعتبار معطل مانده که نیازمند کمک و همکاری برای تکمیل است.

محسن مرادی، مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد آزمایشگاه تخصصی ژنتیک وجود ندارد، گفت: هم اکنون مردم نیازمند این استان برای انجام آزمایشات تخصصی ژنتیک به آزمایشگاه های استان های همجوار از جمله استان فارس ارجاع داده می شوند.

وی افزود: مشاوره ژنتیک در زمینه های قبل از ازدواج، قبل از بارداری و حین بارداری و تشخیص موارد بیماری های ژنتیکی می شود و در صورت نیاز به انجام آزمایشات ژنتیک به آزمایشگاه های تخصصی ارجاع داده می شود.

مرادی اظهارکرد: مراجعان ممکن است از افراد تحت پوشش بهزیستی و یا غیر تحت پوشش باشند و در سال گذشته 600 نفر از سوی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به آزمایشگاه های طرف قرارداد در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه تخصصی ژنتیک کهگیلویه و بویراحمد معطل اعتبار

آزمایشگاه تخصصی ژنتیک کهگیلویه و بویراحمد معطل اعتبار