مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 02:052021-09-05ورزشي

واکاوی حضور بسکتبال با ویلچر در توکیو/ شکست و دیگر هیچ!


تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان نتوانست در پارالمپیک توکیو چیزی که انتظار می رفت را برآورده کند و اعزامش رنگ و بویی تفریحی داشت.

- و الجزایر همگروه بودند که تنها در یک بازی مقابل الجزایر پیروز شدند و 4 مسابقه دیگر را با اختلاف زیادی به حریفان خود واگذار کردند و کیفیتی که باید می داشتند را نداشتند.

هادی رضایی، دبیر اجرایی کمیته پارالمپیک در دی ماه 98 گفته بود: سیاست این کمیته برای اعزام ورزشکاران به بازی های پارالمپیک 2020 توکیو بر مبنای مدال آوری است.

تیم ها یا کسانی که بر اساس این سیاست، احتمال کسب مدال نداشته باشند، به توکیو اعزام نمی شوند.

بر همین اساس، برنامه کمیته ملی پارالمپیک اعزام کاروانی کیفی بود و برهمین اساس و با توجه به اینکه بسکتبال با ویلچر نمی تواند عنوانی را کسب کند، این تیم را از کاروان کنار گذاشتند، اما با فشارهایی که از سوی برخی ورزشکاران و وزارت ورزش و جوانان وارد شد، سرانجام با حضور آنها موافقت شد که اشتباهی آشکار و تعجب برانگیز بود.

پس از موافقت با اعزام این تیم، عباس آقاکوچکی در قامت سرمربی در مصاحبه هایی عنوان کرده بود:  با آمادگی خوبی که بازیکنان دارند، حضور شایسته تری نسبت به ریو خواهیم داشت و ضمن ارتقاء جایگاه خود از رتبه دهمی، نیم نگاهی هم به کسب سکو در توکیو داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی حضور بسکتبال با ویلچر در توکیو/ شکست و دیگر هیچ!

واکاوی حضور بسکتبال با ویلچر در توکیو/ شکست و دیگر هیچ!