مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 02:152021-09-05ورزشي

فتح 141 قله مرتفع کشور توسط معلم بازنشسته ایلامی/ کوهنوردانی که حتی مأمنی ندارند


در حالی که رشته کوهنوردی در استان ایلام با کمبودها و مشکلاتی مواجه است، معلم بازنشسته ایلامی با تلاش و پشتکار خود توانسته 141 قله ایران را فتح و در سال 98 نیز عنوان سیمرغ کشوری را از آن خود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسین رجبی معلم بازنشسته ایوانی از سال 85 به صورت حرفه ای کوهنوردی را آغاز و قله های بلند و سیمرغی ایران را فتح کرده، این کوهنورد تا کنون 141 مرتبه، قله های مرتفع ایران را فتح کرده و همچنین در سال 98 نیز طرح سیمرغ سی و یک استان را به اتمام رسانده است.

کوهنوردی در ایلام یکی از رشته های مستعد برای قهرمان پروری است، اما این رشته نیز همانند دیگر ورزش ها با یکسری از مشکلات و کمبودها مواجه است که در صورت رفع نشدن آن ورزشکاران راه سختی را در پیش خواهند داشت.

حال توسعه و نهادینه سازی ورزش در جامعه نیازمند فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در خصوص اهمیت ورزش است این روش در جامعه می تواند عامل بازدارنده بسیاری از آسیب های اجتماعی خصوصا در این برهه از زمان باشد.

تامین زیرساخت ها در حوزه ورزش یکی از مهمترین اولویت هاست، اولویتی که مسوولین و دستگاه های اجرایی بایستی اهتمام ویژه ای را برای توسعه بیش از پیش آن داشته باشند.

ورزش کوهنوردی یکی از ورزش هایی است که در صورت بی توجهی به حوزه زیرساختی آن فراموش خواهد شد، ورزشی که از سال 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح 141 قله مرتفع کشور توسط معلم بازنشسته ایلامی/ کوهنوردانی که حتی مأمنی ندارند

فتح 141 قله مرتفع کشور توسط معلم بازنشسته ایلامی/ کوهنوردانی که حتی مأمنی ندارند