مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-05اقتصادي

مسیر پر دست انداز وام ودیعه مسکن


در حالی که بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار است تسهیلات ودیعه اجاره مسکن یکی از راهکارهای رفع مشکلات مستأجران باشد، به یکی از عوامل استرس زای جدید آنها تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، در حالی که بیش از 2 ماه از ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعطای تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن از سوی بانک مرکزی به بانک های عامل می گذرد، هنوز بسیاری از متقاضیان موفق به دریافت این تسهیلات نشده اند.

این در حالی است که قرار بود فرآیند ثبت نام را وزارت راه و شهرسازی از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن (tem.

mrud.

ir) انجام دهد؛ اما با بروز مشکلاتی حدوداً یک ماهه در این سامانه، ثبت نام با مشکلاتی مواجه شد که نتیجه آن حذف برخی ثبت نام کنندگان بود؛ به گفته محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، آن دسته از متقاضیانی که به دلیل بروز مشکلات فنی در سامانه طرح اقدام ملی مسکن، ثبت نام آنها به حالت تعلیق درآمده، می توانند بار دیگر به سامانه مذکور مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

با این حال در ثبت نام وام ودیعه مسکن و نیز پرداخت آن مشکلاتی به وجود آمده و بانک ها موانعی بر سر راه مشمولان دریافت این تسهیلات قرار داده اند که با همکاری وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی و بانک های عامل قابل حل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر پر دست انداز وام ودیعه مسکن

مسیر پر دست انداز وام ودیعه مسکن