مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 03:302021-09-06ورزشي

تیم ملی والیبال نشسته به 5 دلیل می توانست قهرمان پارالمپیک نشود


سرمربی تیم ملی والیبال نشسته تاکید دارد قبل و د رجریان بازی های پارالمپیک اتفاقاتی پیرامون این تیم افتاد که هر یک می توانستند توجیهی برای شکست باشند اما انگیزه و غیرت تیمی مانع شد.

- ، تیم ملی والیبال نشسته ایران در حالی قهرمانی شانزدهیمن دوره بازی های پارالمپیک را از آن خود کرد که تا قبل از این از هشت دوره حضور در این بازی ها صاحب 6 عنوان قهرمانی و دو عنوان نایب قهرمانی شده بود.

این تیم به عنوان مدافع قهرمانی در بازی های توکیو شرکت کرد و توانست با شکست قاطعانه تیم های آلمان، چین، برزیل (مرحله مقدماتی) و بوسنی (مرحله نیمه نهایی) پیشروی بدون باختی تا دیدار نهایی داشته باشد.

ملی پوشان والیبال نشسته ایران در دیدار نهایی تنها با یک گیم باخته و با نتیجه 3 بر یک روسیه را شکست دادند و اینگونه هفتمین طلای خود در ادوار مختلف پارالمپیک و یازدهمین مدال طلای کاروان ایران در توکیو را به دست آوردند.

تیم ملی والیبال نشسته ایران در حالی قهرمانی بدون باخت پارالمپیک شد که هادی رضایی سرمربی این تیم می گوید قبل از بازی ها و در جریان آن اتفاقای پیرامون تیم و شاگردانش افتاد که هر یک می توانست توجیهی برای شکست و ناکامی باشد اما در نهایت هیچ یک از آنها مانع قهرمانی نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی والیبال نشسته به 5 دلیل می توانست قهرمان پارالمپیک نشود

تیم ملی والیبال نشسته به 5 دلیل می توانست قهرمان پارالمپیک نشود