مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 03:402021-09-06سياسي

سامانه مدیریت اطلاعات مکان محور آب منطقه ای یزد رونمایی شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد از رونمایی فاز اول سامانه مدیریت اطلاعات مکان محور این شرکت خبر داد و آن را یک شاه کلید برای تسهیل بیشتر کار ارباب رجوع خواند.

- ایسنا/یزد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد از رونمایی فاز اول سامانه مدیریت اطلاعات مکان محور این شرکت خبر داد و آن را یک شاه کلید برای تسهیل بیشتر کار ارباب رجوع خواند.

محمدمهدی جوادیان زاده در مراسمی که به همین منظور برگزار شد، ضمن تشکر از همکاری همه جانبه واحدهایی که در راه اندازی سریع این سامانه در مدت زمان کم تلاش کردند، گفت: این سامانه فراگیر یکی از موثرترین ابزارها جهت خدمت رسانی به مردم و برطرف کردن سریع تر مشکلات است.

وی با تاکید بر نگاه همه جانبه مدیران شرکت به این سامانه گفت: این سیستم می تواند بعنوان یک شاه کلید برای تسهیل بیشتر کار ارباب رجوع باشد.

محمدحسن رحیمی نسب مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت نیز ضمن تشریح نیازمندی های مشخص شده در طرح راهبردی توسعه سامانه های اطلاعاتی مکان محور شرکت گفت: در فاز یک استقرار سامانه مدیریت اطلاعات مکان محور، جمع آوری نقشه ها و عوارض مکانی وکتوری ورستری در سطح شرکت و سازمان های مرتبط، ایجاد گروه بندی نقشه ها و عوارض، ایجاد ارتباط عمودی بین نقشه ها با مقیاس مختلف، بارگذاری عوارض موجود در نقشه ها با تفکیک لایه همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مدیریت اطلاعات مکان محور آب منطقه ای یزد رونمایی شد

سامانه مدیریت اطلاعات مکان محور آب منطقه ای یزد رونمایی شد