مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 03:402021-09-06سياسي

اعلام زمان آزمون نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون نیروهای شرکتی در بیمارستان جدید این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون نیروهای شرکتی در بیمارستان جدید این شهرستان خبر داد.

محمدجواد موحد گفت: آزمون جذب نیروهای شرکتی، نگهبان، کمک پرستار و متصدی خدمات عمومی، روز جمعه 19 شهریورماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی جهرم، موحد خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون را طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 16 و 17 شهریورماه 1400 از طریق پایگاه اطلاع رسانی آوا سلامت به آدرس https://avasalamat.

org دریافت کنند.

او گفت: فراخوان جذب پرسنل به منظور تأمین 240 نفر نیروی شرکتی در رشته های کمک پرستار، نگهبان و متصدی خدمات عمومی شامل سرایدار و خدمتگزار برای شرکت های خصوصی طرف قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهرم مردادماه امسال منتشر شد.

موحد اعلام کرد که متقاضیان پس از سیر مراحل آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش، به عنوان نیروی شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم مشغول به خدمت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان آزمون نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم

اعلام زمان آزمون نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم