مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-06سياسي

ســدسـازی آری یــا نــه؟!


انجمن علمی دانشجویی مهندسی اجرایی عمران دانشکده فنی شهید بابایی قزوین با همکاری انجمن علمی دانشجویی عمران دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) جلسه ای با عنوان «سدسازی آری یا نه؟!» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی اجرایی عمران دانشکده فنی شهید بابایی قزوین با همکاری انجمن علمی دانشجویی عمران دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) جلسه ای با عنوان سدسازی آری یا نه؟! را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه با حضور حامد محجوب ـ مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه مهندسی سد، سه شنبه 16 شهریور ساعت 19 برپا می شود و در آن به بررسی مسائل و مباحث سدسازی در ایران در سال های اخیر پرداخته خواهد شد.

تاریخچه سدسازی در ایران و جهان، اهداف ساخت سدها، مسائل فنی و هزینه های اجرای گزاف، پایان دوره سدهای بزرگ، فوائد و اثرات مثبت، معضلات زیست محیطی، معضلات اجتماعی، اثرات منفی فراتر از مرز کشورها، نگاهی کوتاه به مسائل منابع آب در ایران و سدسازی، توسعه متوازن راه حل مشکلات، بیانیه های بین المللی، معرفی یک کتاب مفید و نتیجه گیری و جمع بندی مباحث سرفصل های این دوره هستند.

علاقه مندان می توانند از طریق آدرس http://vc.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ســدسـازی آری یــا نــه؟!

ســدسـازی آری یــا نــه؟!