مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-06اجتماعي

تزریق نشاط از طریق شبکه شاد توسط معلمان مدارس استثنایی


رییس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعهد و تخصص در میان معلمان مدارس استثنایی بسیار مهم است، گفت: این معلمان بیش از وظیفه در حال تلاش و خدمت هستند و توانسته اند نشاط و شادابی را در کلاس از طریق فضای شاد تزریق کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعهد و تخصص در میان معلمان مدارس استثنایی بسیار مهم است، گفت: این معلمان بیش از وظیفه در حال تلاش و خدمت هستند و توانسته اند نشاط و شادابی را در کلاس از طریق فضای شاد تزریق کنند.

خداکرم حیدری در گفت وگو با ایسنا در خصوص کنترل اضطراب در میان دانش آموزان با نیازهای ویژه، اظهار کرد: نمی توان مسئله اضطراب در میان دانش آموزان امروزی را کتمان کرد، این مسئله در میان دانش آموزان با نیازهای ویژه بیشتر است، البته باز هم نمی توان گفت که همه دانش آموزان با نیازهای ویژه دارای اضطراب هستند.

وی افزود: این دانش آموزان به دلیل نداشتن حس شنوایی، بینایی یا معلولیت جسمی در جامعه دارای مشکل هستند، البته این مشکلات بیش از آن که دانش آموزان را آزار دهد، والدین این کودکان را تحت تاثیر قرار داده است.

حیدری با اشاره به اتخاذ راهکار برای حل مشکل دانش آموزان استثنایی، افزود: در سال گذشته، سه روز آموزش حضوری، البته به صورت انف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق نشاط از طریق شبکه شاد توسط معلمان مدارس استثنایی

تزریق نشاط از طریق شبکه شاد توسط معلمان مدارس استثنایی