مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-06اجتماعي

عراق آماده برپایی مراسم باشکوه پیاده روی اربعین شد+فیلم


در حالی که حدود 20 روز تا اربعین حسینی باقی مانده است، عراق و نیروهای امنیتی این کشور آماده برپایی باشکوه اربعین شده اند و موکب ها نیز در حال آماده سازی برای پذیرایی از زوار حسینی هستند.

- آماده سازی موکب ها در مسیر نجف تا کربلا بر همین اساس، از روز گذشته موکب داران عراقی و حتی برخی از موکب داران ایرانی ساکن عراق در حال آماده سازی موکب ها برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند؛ به طوری که برخی چادرهایی به پا کردند و برخی دیگر در حال تجهیز موکب هستند و پارچه های عزا بر دیوارها نصب می کنند و دیگری دیگ های غذا را آماده می کند.

علاوه بر این، هر ساله در ایام اربعین به منظور سهولت تردد زائران، پل هایی در بین الحرمین و اطراف حرم های مطهر نصب می شود که امسال نیز این پل ها به کربلا و نزدیک حرم منتقل شده و آماده نصب است.

  آماده سازی پل های ویژه اربعین در اطراف حرم های کربلا هوایی را اعلام کرد و بر اساس تصمیم دولت عراق، 30 هزار زائر از ایران و 10 هزار زائر از سایر کشورها می توانند در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

البته هنوز وضعیت موکب های ایرانی مشخص نیست و باید در جلسه ستاد مرکزی اربعین درباره نحوه حضور و تعداد موکب های اعزامی تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق آماده برپایی مراسم باشکوه پیاده روی اربعین شد+فیلم

عراق آماده برپایی مراسم باشکوه پیاده روی اربعین شد+فیلم