مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-06ورزشي

اعزام مکرر و سوال برانگیز همسر رییس کمیته داوران کاراته به مسابقات برون مرزی!


در شرایطی که همسر رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته چندی پیش با قضاوت جنجالی در مسابقات پاریس، حاشیه ساز شده بود، وی اینبار نیز برای قضاوت در مسابقات ترکیه ثبت نام کرده است.

- اعزام مکرر و سوال برانگیز همسر رییس کمیته داوران کاراته به مسابقات برون مرزی! در شرایطی که همسر رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته چندی پیش با قضاوت جنجالی در مسابقات پاریس، حاشیه ساز شده بود، وی اینبار نیز برای قضاوت در مسابقات ترکیه ثبت نام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، المیرا گوزل زاده همسر جواد سلیمی رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته خرداد امسال در رقابت های گزینشی المپیک در پاریس، مبارزه کاراته کای رژیم صهیونیستی و حریفی از چین تایپه را قضاوت کرد و در شرایطی که انتقادات زیادی به این اقدام صورت گرفت اما جواد سلیمی رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته، اینبار نیز به همراه همسرش المیرا گوزل زاده برای قضاوت در مسابقات کاراته وان جوانان در ترکیه ثبت نام کرده اند.

اهمیت حضور سلیمی و گوزل زاده در مسابقات ترکیه در جایی است که آن ها برای اینکه مجوز قضاوت در مسابقات جهانی را بدست بیاورند باید طبق قانون فدراسیون جهانی کاراته در یک مرحله لیگ کاراته جوانان در سال 2021 را نیز قضاوت کنند که آخرین مرحله آن پیش از رقابت های قهرمانی جهان قرار است چند روز دیگر در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مکرر و سوال برانگیز همسر رییس کمیته داوران کاراته به مسابقات برون مرزی!

اعزام مکرر و سوال برانگیز همسر رییس کمیته داوران کاراته به مسابقات برون مرزی!