مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-06اقتصادي

سود کلان واسطه ها و سهم ناچیز بافندگان


کارهای من فروش مستقیم ندارند و بیشتر تولیداتم را به همکاران و واسطه ها می فروشم و آن ها به دست مشتری می رسانند که در این بین متاسفانه سود کلان نصیب آن ها می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک بافنده فرش و تابلوفرش گفت: کارهای من فروش مستقیم ندارند و بیشتر تولیداتم را به همکاران و واسطه ها می فروشم و آن ها به دست مشتری می رسانند که در این بین متاسفانه سود کلان نصیب آن ها می شود.

فاطمه سیدآبادی بافنده فرش و تابلو فرش است، او در این رشته تدریس نیز می کند؛ وی درباره فعالیتش در این حوزه در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: حدود 20 سال است که در این حوزه فعالیت دارم، تا وقتی کرونا نبود، وضع بهتر بود و درآمد نسبتا خوبی داشت؛ اما کرونا روی کار ما هم تاثیر گذاشته و موجب شده که درآمد ما مثل بسیاری از کارهای دیگر کم شود.

این بافنده فرش و تابلوفرش افزود: من در چند نمایشگاه هم شرکت کرده ام و در رباط شاه عباسی نیشابور غرفه دارم و بیشتر کارهایی که انجام می دهم سفارشی است هم برای تاجران فرش تبریز و هم در خود نیشابور مشتری دارم اگر چه به صورت مستقیم صادراتی نداشته ام اما قبل از شیوع کرونا توریست ها که به نیشابور می آمدند، آثار من را می دیدند و خرید می کردند به یاد دارم از توریست های آمریکایی، برزیلی، آمریکای جنوبی و ایتالیا مشتری داشته ام اما در زمان فعلی من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود کلان واسطه ها و سهم ناچیز بافندگان

سود کلان واسطه ها و سهم ناچیز بافندگان