مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-06اجتماعي

اعتراض به تصمیم عراق درباره اعزام های اربعین به لغو پیش ثبت نام انجامید


در حالی که قرار بود از ساعت 9 صبح امروز روند پیش ثبت نام زائران اربعین انجام شود، اما پس از اعلام نحوه پذیرش زائر از سوی عراق، در حال حاضر امکان پیش ثبت نام در سامانه سماح وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در حالی که کمیته اعزام ستاد اربعین روز گذشته از آغاز پیش ثبت نام اربعین خبر داد و قرار بود امروز از ساعت 9 صبح این اقدام صورت گیرد، اکنون امکان پیش ثبت نام در سامانه سماح وجود ندارد.

سامانه سماح ساعت 9:10 امروز دلیل این امر نارضایتی بسیاری از مسؤولان اعزام و ستاد اربعین نسبت به تصمیم ایران و عراق درباره وضعیت اربعین 1400 است.

تا جایی که پس از ورود به سامانه سماح، عاشقان زیارت اربعین با این پیام مواجه می شوند: به اطلاع مشتاقان زیارت اربعین حسینی می رساند با توجه به اخبار واصله در خصوص تصمیم دولت عراق مبنی بر تخصیص سهمیه سی هزار نفری برای جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مراسم اربعین و صرفاً تعیین مرز هوایی برای اعزام و ضرورت لزوم آگاهی از جزییات و شرایط مدنظر کشور عراق و نحوه اعزام مشتاقان مقرر گردید که ثبت نام فعلا متوقف تا در خصوص تصمیم طرف عراقی در ستاد مرکزی اربعین بررسی و تصمیم گیری و اعلام گردد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به تصمیم عراق درباره اعزام های اربعین به لغو پیش ثبت نام انجامید

اعتراض به تصمیم عراق درباره اعزام های اربعین به لغو پیش ثبت نام انجامید