مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-06بين الملل

بیش از 1000 تن منتظر اجازه پروازهای چارتری برای خروج از افغانستان هستند


یکی از سازمان دهندگان ضمن اعلام اینکه حدود یک هزار تن از جمله آمریکایی ها چند روز است که در افغانستان منتظر مجوز پروازهای چارتری شان برای خروج از افغانستان هستند، - یکی از سازمان دهندگان ضمن اعلام اینکه حدود یک هزار تن از جمله آمریکایی ها چند روز است که در افغانستان منتظر مجوز پروازهای چارتری شان برای خروج از افغانستان هستند، وزارت امور خارجه آمریکا را مقصر این تاخیر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این سردرگمی جدیدترین مشکل به دنبال پایان روند خروج جنجالی نیروهای آمریکایی از افغانستان پس از تسلط طالبان بر کابل از 15 اوت سال جاری میلبادی و فروپاشی دولت تحت حمایت غرب این کشور جنگ زده است.

این سازمان دهنده که از این تاخیرها بسیار ناراحت و عصبانی شده است، گفت: وزارت امور خارجه آمریکا نتوانسته در مورد موافقت خود با پروازهای خروجی از فرودگاه بین المللی مزار شریف یا تایید یک محل فرود با طالبان صحبت کند.

این سازمان دهنده که خواست نامش فاش نشود، افزود: آنها باید به خاطر اینکه جان این افراد را در خطر انداخته اند، پاسخگو باشند.

در همین حال، یکی از مقامات آمریکا که خواست نامش فاش نشود این نظر را که جان آمریکایی ها در خطر است، به چالش کشید و گفت: دولت واشنگتن این موضوع را که تعدادی تبعه آمریکایی در مزار شریف حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 تن منتظر اجازه پروازهای چارتری برای خروج از افغانستان هستند

بیش از 1000 تن منتظر اجازه پروازهای چارتری برای خروج از افغانستان هستند