مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-06اقتصادي

خاموشی ها در اردبیل به خط پایان رسید


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با کاهش دمای هوا در استان اردبیل و همکاری واحدهای خانگی، صنعتی و تجاری، اعمال خاموشی در مناطق مختلف استان اردبیل به خط پایان رسید.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با کاهش دمای هوا در استان اردبیل و همکاری واحدهای خانگی، صنعتی و تجاری، اعمال خاموشی در مناطق مختلف استان اردبیل به خط پایان رسید.

حسین قدیمی 15 شهریورماه در جلسه بررسی طرح های توسعه برق در اردبیل اظهار کرد: ما تابستان متفاوتی را نسبت به سال های گذشته با کاهش بارندگی ها و افزایش دمای هوا در 2.

5 ماه گذشته سپری کردیم و با تعدیل هوا در نیمه دوم شهریور قطعا وضعیت پایدار انرژی را در استان شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: همچنان به مدیریت مصرف به ویژه بهبود شرایط مصرف حداقلی برق در منازل، واحدهای تجاری، صنعتی و اداری نیاز داریم تا با گذر از این شرایط پاییز و زمستان پربارشی را تجربه کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل، استان اردبیل را جز استان های موفق در بحث مدیریت مصرف انرژی در پنج ماه گذشته توصیف کرد و گفت: هر چند در برخی از روزهای گرم تابستان بیشتر از سقف مجاز اعلام شده، مصرف برق داشتیم اما سعی کردیم با کمترین فشار و اعمال خاموشی به شهروندان این ایام سخت را با یک مدیریت منسجم در حوزه های مختلف سپری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی ها در اردبیل به خط پایان رسید

خاموشی ها در اردبیل به خط پایان رسید