مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-06اقتصادي

اویلا و فامیلا، برندهای محبوب تن ماهی، رب گوجه و کنسروجات در 1400


برندهای اویلا و فامیلا، چون ستاره ای زرین در صدر برند های موجود در بازار نشسته و موفق به کسب 4 تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال 1400 شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، مفتخریم که امسال نیز تلاش و همت همکاران عزیزمان در شرکت گلبرگ غذایی کوروش به بار نشست و ثمره آن تولید محصولات با کیفیت و کسب رضایت مصرف کنندگان گرامی شد و با رأی مصرف کنندگان عزیز، بار دیگر برندهای اویلا و فامیلا، چون ستاره ای زرین در صدر برندهای موجود در بازار نشسته و موفق به کسب 4 تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال 1400 شدند.

جشنواره ملی برندهای محبوب از دیدگاه مصرف کننده در قالب گسترده ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردمی در سال 1400 با محوریت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، به عنوان تنها تشکل رسمی حامی حقوق مصرف کننده در کشور برگزار شد.

مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور رییس و نایب رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مدیرعامل شرکت گلبرگ غذایی کوروش جناب آقای مهندس امیرفضلی و تعدادی از مدیران مجموعه و جمعی از هواداران مردمی آنها برگزار گردید.

در این مراسم که در مرداد ماه 1400 در مرکز همایشهای بین المللی رایزن برگزار شد، برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی گردیده و تندیس خود را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اویلا و فامیلا، برندهای محبوب تن ماهی، رب گوجه و کنسروجات در 1400

اویلا و فامیلا، برندهای محبوب تن ماهی، رب گوجه و کنسروجات در 1400