مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-06ورزشي

اولویت ما بهره برداری کامل استادیوم 15 هزار نفری است


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: اولویت ما بهره برداری کامل استادیوم 15 هزار نفری تا دهه فجر امسال است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: اولویت ما بهره برداری کامل استادیوم 15 هزار نفری تا دهه فجر امسال است.

علی خلیلی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت توسعه، تجهیز و نگه داری اماکن ورزشی کشور، گفت: بی تردید پروژه استادیوم 15 هزار نفری زنجان یکی از طرح های بزرگ استان به شمار می رود، به همین خاطر عزم دولت در استان، اتمام کامل این پروژه بعد از چندین سال و به بهره برداری رساندن آن تا دهه فجر امسال است.

وی از پیش بینی اعتبار 19.

5 میلیارد تومانی برای این پروژه طی سال گذشته خبر داد و با یادآوری اینکه 50 درصد این اعتبار تخصیص داده شده است، افزود: در همین راستا امسال نیز نزدیک به 15 میلیارد تومان برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شده است که هم اکنون در مرحله اخذ موافقت نامه است.

این مسئول با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، مقرر شده بود بحث آسفالت محوطه استادیوم 15 هزار نفری زنجان امروز (15 شهریورماه) به اتمام برسد، ادامه داد: عزم جدی برای پیگیری و به بهره برداری رساندن این پروژه بزرگ وجود داشته و تاکید داریم به جای بهره برداری فاز به فاز، کل پروژه به بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت ما بهره برداری کامل استادیوم 15 هزار نفری است

اولویت ما بهره برداری کامل استادیوم 15 هزار نفری است