مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-06دانش

تمدید انتخاب رشته ارشد برای دومین بار/اصلاح مجدد دفترچه انتخاب رشته


پس از تأیید نهایی رشته های انتخابی توسط متقاضی، رسید انتخاب رشته از طریق سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته داوطلب تکمیل نشده است.

- پس از تأیید نهایی رشته های انتخابی توسط متقاضی، رسید انتخاب رشته از طریق سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته داوطلب تکمیل نشده است.

مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز شناخته شده در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1400 که قرار بود تا آخر وقت امروز دوشنبه 15 شهریور پایان یابد، تا فردا تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز شناخته شده در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سازمان سنجش آموزش کشور 1400 که قرار بود ساعت 24 امروز دوشنبه 15 شهریور ماه با پایان برسد، در پی اصلاح دفترچه انتخاب رشته، مجدد تا فردا سه شنبه 16 شهریور ماه تمدید شد.

به متقاضیان مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی توصیه شده ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره 2) اقدام کرده و با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج اولیه، کدرشته محل های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب کرده و پس از آن در فرم پیش نویس درج کنند و پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید انتخاب رشته ارشد برای دومین بار/اصلاح مجدد دفترچه انتخاب رشته

تمدید انتخاب رشته ارشد برای دومین بار/اصلاح مجدد دفترچه انتخاب رشته