مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-06سياسي

عذرخواهی نماینده گلپایگان و خوانسار/ مردم ولی نعمت ما هستند


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار از حاشیه های ایجاد شده پیرامون مصاحبه اخیرش با یکی از رسانه ها درباره مشکلات مردم در زمینه کمبود داروهای مربوط به کرونا عذرخواهی کرد.

- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار از حاشیه های ایجاد شده پیرامون مصاحبه اخیرش با یکی از رسانه ها درباره مشکلات مردم در زمینه کمبود داروهای مربوط به کرونا عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مسعود خاتمی در جمع خبرنگاران با عذرخواهی از حاشیه های ایجاد شده گفت: ابتدا به عنوان یک پزشک و از نگاه تخصصی باید اشاره کنم که ویروس کرونا، یک ویروس جدید و ناشناخته است و بسیاری از داروهایی که برای این بیماری تجویز می شود، هنوز مراحل تأیید علمی را طی نکرده اند؛ حتی فرضیه های مربوط به روش های انتقال یا جلوگیری از این ویروس در طول همین دو سال، دستخوش تغییرات جدی شده است.

وی با اشاره به مصاحبه دو روز گذشته خود با یکی از رسانه ها افزود: در این مصاحبه درباره کمبود داروی رمدیسیور و سرگردانی مردم برای تأمین این دارو، خصوصاً در بخش خصوصی پرسیده شد.

اولاً باید عرض کنم که در حال حاضر در مورد اثربخشی این دارو، تردید زیادی به وجود آمده و بسیاری از مراجع علمی اثر درمانی آن را زیر سؤال برده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی نماینده گلپایگان و خوانسار/ مردم ولی نعمت ما هستند

عذرخواهی نماینده گلپایگان و خوانسار/ مردم ولی نعمت ما هستند