مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-06ورزشي

مشکل 80 نقطه بحرانی شبکه فاضلاب اهواز حل می شود


مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز از حل مشکل 80 نقطه بحرانی شبکه فاضلاب در شهر اهواز خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم تا پیش از شروع بارندگی ها نسبت به حل مشکل این نقاط اقدام کنیم.

- ایسنا/خوزستان مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز از حل مشکل 80 نقطه بحرانی شبکه فاضلاب در شهر اهواز خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم تا پیش از شروع بارندگی ها نسبت به حل مشکل این نقاط اقدام کنیم.

سعید دشتی زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 80 نقطه بحرانی شبکه فاضلاب در شهر اهواز شناسایی شده که قرار است با همکاری شهرداری نسبت به رفع مشکل این نقاط اقدام شود.

وی افزود: این نقاط از جمله مناطقی در شهر اهواز هستند که پس از بارندگی های سال های گذشته، دچار آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب می شدند و قرار است با اقدامات مورد نظر نسبت به حل مشکل آن ها اقدام شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: برای تسریع در رفع مشکل این 80 نقطه بحرانی شبکه فاضلاب شهر اهواز، هماهنگی میان شهرداری اهواز، شرکت آبفا اهواز و مدیریت بحران استان انجام شده است تا بتوانیم با همکاری، به سرعت مشکل این نقاط را پیش از آغاز بارندگی ها حل کنیم.

دشتی زاده عنوان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، مشکل 33 نقطه توسط شرکت آب و فاضلاب اهواز، 23 نقطه توسط شهرداری اهواز و باقی نقاط نیز به صورت مشترک توسط شهرداری و آبفا اهوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل 80 نقطه بحرانی شبکه فاضلاب اهواز حل می شود

مشکل 80 نقطه بحرانی شبکه فاضلاب اهواز حل می شود