مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-06سياسي

برپایی 7300 روضه خانگی با حضور مبلغان اوقاف


مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف گفت: طی دهه نخست ماه محرم امسال و در قالب طرح «هر خانه یک هیئت»، 7300 روضه خانگی با حضور مبلغان سازمان اوقاف برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین هادی شفیع زاده با اشاره به طرح اعزام مبلغ سازمان اوقاف در و در هفت مناسبت مذهبی مهم، شاهد اعزام مبلغ توسط این اداره کل بودیم به طوری که در هیچ کدام از مناسبت های تبلیغی نبوده که اعزام مبلغ صورت نگیرد.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع بیماری، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است گفت: کانال ها و صفحات اختصاصی مراکز افق و بقاع متبرکه از قبل فعالیت می کردند و مخاطبانی داشتند که اقدامات تبلیغی هم با بهره گیری از همین پتانسیل جزو اولویت ها قرار گرفت به طوری که تبلیغ دینی در 1800 کانال در حال انجام است.

وی ادامه داد: در دهه نخست ماه محرم امسال هم بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند ما نیاز به مجالس حسینی داریم، سعی کردیم با رعایت همه پروتکل ها، اعزام حضوری و مجازی در دستور کار سازمان اوقاف قرار گرفت.

شفیع زاده با اشاره به شرکت 750 نفر از مبلغان روحانی سازمان اوقاف در طرح هر خانه یک هیئت در سراسر کشور عنوان کرد: اطلاع رسانی برای این طرح از مدت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 7300 روضه خانگی با حضور مبلغان اوقاف

برپایی 7300 روضه خانگی با حضور مبلغان اوقاف