مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-06اقتصادي

تشکیل بیش از 3 هزار شرکت و اتحادیه تعاونی در ایلام


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: هم اکنون 3308 شرکت و اتحادیه تعاونی در 14 رشته در استان تشکیل و ثبت شده و اشتغال پیش بینی شده در قالب این شرکت ها و اتحادیه های تعاونی 26 هزار و 647 نفر است.

- محمد نوذری ، استاندار ایلام، در دیدار با مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به مناسبت هفته تعاون، اظهار کرد: حلقه مفقوده بین آموزش و اشتغال، مهارت است که در راستا تعاونی ها می توانند نقش تعیین کننده ای در مهارت آموزی و اشتغال پایدار در کوتاه مدت ایفا کنند و اقتصاد بدون تعاونی معنی ندارد چرا که مبنای اقتصاد تعاونی است و باید به این مهم در کشور توجه ویژه شود.

وی گفت: براساس اصل 44 قانون اساسی ، نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بر پایه سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی با برنامه ریزی منظم و صحیح استوار است که در این راستا می طلبد به بخش تعاونی ها بعنوان مهم ترین بخش بیش از پیش توجه شود و بخش تعاونی شامل شرکت ها و موسسات تعاونی تولید و توزیع است که در شهر و روستا بر طبق ضوابط اسلامی تشکیل می شود و می تواند در رشد، توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق و روستاهای کم برخوردار نقش موثری ایفا کند.

استاندار ایلام بر ضرورت افزایش سهم زنان و جوانان تحصیلکرده دانشگاهی در تشکیل تعاونی ها تاکید کرد و گفت: 659 تعاونی معادل 28 درصد تعاونی های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 3 هزار شرکت و اتحادیه تعاونی در ایلام

تشکیل بیش از 3 هزار شرکت و اتحادیه تعاونی در ایلام