مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-06سياسي

سریال «پوروطن» در اراک ساخته می شود


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: سریال شهید منصور وطن پور با عنوان پوروطن با موضوع زندگینامه شهید خلبان منصور وطن پور در 13 قسمت 45 دقیقه ای در قالب برنامه های گام دوم ستاد کنگره شهدای استان مرکزی ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی تولید سریال پوروطن با موضوع زندگینامه شهید خلبان منصور وطن پور در اراک اظهار کرد: خوشبختانه روحیات و سابقه اعضای شورای ششم کلانشهر اراک آمیخته با اررش های اسلامی و انقلابی است و اهتمام اعضای شورای شهر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر اراک قابل تقدیر می باشد.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه مهم بر گردن همه مسئولین و دستگاه ها است که امیدواریم با اهتمام شورای شهر ششم اقدامات ماندگار و اثربخشی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان داشت: یکی از اقدامات مهمی که در گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت تولیدات محتوایی به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری بود که در این راستا برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت برای به سرانجام رساندن تولیدات فاخر انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال «پوروطن» در اراک ساخته می شود

سریال «پوروطن» در اراک ساخته می شود