مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-06پزشكي

زمین بیمارستان 540 تختخوابی زاهدان تحویل راه و شهرسازی شد


مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: زمین 7 هکتاری بیمارستان 540 تختخوابی شمال زاهدان برای ساخت تحویل این اداره کل شد.

- ، عطاء اله اکبری پیش از ظه امروز در جلسه ای که با حضور سید محمد هاشمی شهری، رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مختومی مجری مناطق سه و چهار سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه ساخت این بیمارستان از نیازهای اساسی مرکز استان بشمار می رود تلاش خواهیم کرد در صورت تخصیص به موقع اعتبارات این بیمارستان را در کمترین زمان ممکن و برابر استاندارد روز احداث شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر بیمارستان 540 تختخوابی زاهدان عملیات احداث و تکمیل دو بیمارستان در شهرهای زابل و سراوان توسط این اداره کل در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین این اداره کل احداث 24 پروژه ساختمان های دولتی و تأسیسات عمومی با اعتباری افزون بر 232 میلیارد تومان را مورد توجه قرار داده است.

اکبری افزود: این پروژه ها از 40 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.

وی ادامه داد: تکمیل اسکلت بیمارستان 200 تختخوابی زابل، بخش ام آر آی بیمارستان سراوان، فرمانداری های نیمروز، هامون، تفتان و گلشن از مهمترین پروژه های در دست اقدام این اداره محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین بیمارستان 540 تختخوابی زاهدان تحویل راه و شهرسازی شد

زمین بیمارستان 540 تختخوابی زاهدان تحویل راه و شهرسازی شد