مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-06سياسي

تغییر رنگ بندی کرونایی نباید سبب افزایش عادی انگاری ها شود


با اولین تغییر رنگ بندی کرونایی شاهد افزایش عادی انگاری ها می شویم که این تفکر، بزرگ ترین خطرآفرین و آسیب است.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: با اولین تغییر رنگ بندی کرونایی شاهد افزایش عادی انگاری ها می شویم که این تفکر، بزرگ ترین خطرآفرین و آسیب است.

علی فتح اللهی امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ویروس کرونا پدیده ای است که با جهش های گوناگون جهان و مردم را نگران کرده و لذت و شیرینی زندگی را از مردم گرفته است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه ویروس کرونا حتی فرهنگی زندگی غنی ما را تحت تاثیر قرار داده است، افزود: احتمال اینکه با طولانی شدن روند این ویروس فرهنگ غنی ما دچار تغییراتی شده و تبدیل به عادت های جدید می شود.

رییس ستاد کرونای شهرستان رشت با ابراز امیدواری جهت واکسینه کردن کل جامعه، ادامه داد: اگر می خواهیم که این ویروس هرچه سریع تر واکسینه شود باید همه اقشار جامعه کمک کنند و فقط نمی توان با محدود کردن برخی مشاغل جلوی گسترش ویروس را گرفت لذا باید همه با هم همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: با اولین تغییر رنگ بندی کرونایی شاهد افزایش عادی انگاری ها می شویم که این تفکر، بزرگ ترین خطرآفرین و آسیب است لذا باید راهکاری پیدا کنیم که حساسیت نسبت به کرونا در همه وضعیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رنگ بندی کرونایی نباید سبب افزایش عادی انگاری ها شود

تغییر رنگ بندی کرونایی نباید سبب افزایش عادی انگاری ها شود