مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-06اقتصادي

امکان فروش نوبت تعویض پلاک خودرو به هیچ وجه ممکن نیست/ پلاک های رند واگذار نمی شوند


رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با اشاره به بازار سیاه و آگهی های تبلیغاتی برای نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو گفت: در سامانه نوبت دهی امکان فروش نوبت به هیچ وجه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمجوز فعالیت مراکز را دریافت کنیم تا بتوانیم از این طریق به مردم خدمات ارائه کنیم.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اظهار داشت: مراکز تعویض پلاک در 5 ماهه اول سال بیش از 2 ماه و نیم تعطیل بوده اند و این تجمع و انباشت به دلیل این تعطیلی ها است.

انباشت یک میلیون و 200 هزار تعویض پلاک خودرو رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا ادامه داد: در این مدت که به دلیل کرونا مراکز شماره گذاری خودرو تعطیل شده حدود یک میلیون و 200 هزار تعویض پلاک خودرو انباشته شده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه 20 هزار مراجعه کننده به مراکز تعویض پلاک سراسر کشور وجود داشت و در شرایط قرمز کرونایی با احتساب 50 درصد به 10 هزار خودرو خدمات ارائه می شود بیان داشت: برای جبران این انباشت و عقب ماندگی ساعت کاری مراکز افزایش یافته است.

سرهنگ محمدی در رادیو گفت وگو اضافه کرد: یکی دیگر از اقداماتی که برای جبران این عقب ماندن انجام شده است انجام نقل و انتقال خودرو به صورت اینترنتی است که در حال حاضر در دو مرکز میثم و خاوران تهران شرایط نقل و انتقال اینترنتی برای شهروندان تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان فروش نوبت تعویض پلاک خودرو به هیچ وجه ممکن نیست/ پلاک های رند واگذار نمی شوند

امکان فروش نوبت تعویض پلاک خودرو به هیچ وجه ممکن نیست/ پلاک های رند واگذار نمی شوند