مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-06سياسي

سوریان بی خیال حضور در انتخابات اتحادیه جهانی شد!


نایب رییس فدراسیون کشتی با توجه به عدم انجام اقدامات و رایزنی های لازم برای کسب آرای مورد نظر، قید حضور در انتخابات هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی را زد.

- و لغو بسیاری از رویدادها و مسابقات بین المللی باعث شد نایب رییس فدراسیون کشتی کشورمان نتواند به اندازه کافی برای این انتخابات رایزنی و تلاش کند.

ضمن اینکه روند لابی و رایزنی برای موفقیت در انتخابات اتحادیه جهانی کشتی نیازمند زمان کافی، هزینه و البته نفوذ در لایه های مختلف مدیریتی کشتی جهان است که نمی توان این پروسه را در طول چند ماه انجام داد.

البته ناکامی عباس جدیدی در انتخابات شورای کشتی آسیا که اوایل سال جاری در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد هم در تصمیم سوریان بی تأثیر نبود.

جدیدی در آن انتخابات که با حضور 11 کاندیدا برگزار شد به عنوان نماینده فدراسیون کشتی کشورمان شرکت کرد تا بتواند یکی از 7 کرسی شورای کشتی آسیا و البته پست دبیرکلی را تصاحب کند که در نهایت رأی لازم را کسب نکرد و به جمع شورای کشتی آسیا راه نیافت.

به هر حال اهالی کشتی هم با نظر حمید سوریان در خصوص انصراف از انتخابات اتحادیه جهانی کشتی موافق هستند، چراکه معتقدند این قهرمان نامدار ایران و جهان نباید در کارزاری پای بگذارد که ناکامی عباس جدیدی در انتخابات شورای آسیا را تکرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریان بی خیال حضور در انتخابات اتحادیه جهانی شد!

سوریان بی خیال حضور در انتخابات اتحادیه جهانی شد!