مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-06اجتماعي

رونمایی از بسته آموزشی سواد محیط زیستی ویژه تسهیلگران و آموزشگران در اصفهان


بسته آموزشی سواد محیط زیستی ویژه تسهیلگران و آموزشگران در اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان رونمایی شد.

- ایسنا/اصفهان بسته آموزشی سواد محیط زیستی ویژه تسهیلگران و آموزشگران در اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان رونمایی شد.

این بسته که در جهت توسعه فرهنگ محیط زیست و بازدارندگی از تخریب محیط زیست توسط اداره کل محیط زیست استان اصفهان، طراحی و تدوین شده، اطلاعات لازم برای افزایش دانش حفظ محیط زیست را در هفت فصل با موضوعات ویژه تدوین کرده است.

ایرج حشمتی-مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در آیین رونمایی از بسته آموزشی سواد محیط زیستی که صبح امروز (دوشنبه-15 شهریورماه) برگزار شد، با اشاره به رونمایی از مجموعه تولیدات آموزش محیط زیست ویژه دوره پیش دبستانی در هفته گذشته، اظهار کرد: اصل مترقی 50 قانون اساسی گویای آن است که حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است و شرط اصلی برای تحقق این اصل دستیابی به آموزش های موثر است، در واقع آموزش موثر زیربنایی برای اجرای این وظیفه عمومی است.

وی با بیان اینکه در 200 سال اخیر برخوردهای بشر با محیط زیست اطرافش نامناسب و در راستای توسعه ناپایدار بوده است، گفت: بشر برای ایجاد زندگی بهتر برای خود با دست اندازی به طبیعت، استفاده بی رویه از منابع و تخریب محیط زیست، مسائل زیادی را ایجاد کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از بسته آموزشی سواد محیط زیستی ویژه تسهیلگران و آموزشگران در اصفهان

رونمایی از بسته آموزشی سواد محیط زیستی ویژه تسهیلگران و آموزشگران در اصفهان