مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-06اقتصادي

معطلی شهرک تخصصی قیرطبیعی گیلانغرب 2 ساله شد


رییس انجمن صنفی معادن قیر طبیعی گیلانغرب با انتقاد از عدم همراهی مسئولین برای راه اندازی شهرک تخصصی قیرطبیعی طی دو سال اخیر، گفت: احداث این شهرک یک نیاز ضروری برای گیلانغرب است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن صنفی معادن قیر طبیعی گیلانغرب با انتقاد از عدم همراهی مسئولین برای راه اندازی شهرک تخصصی قیرطبیعی طی دو سال اخیر، گفت: احداث این شهرک یک نیاز ضروری برای گیلانغرب است.

جهانبخش مرجانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه از دو سال قبل و با تاکید معاون وقت استاندار قرار بر احداث شهرک تخصصی قیرطبیعی در گیلانغرب بود، اظهار کرد: متاسفانه علیرغم پیگیری هایی که طی دو سال اخیر انجام داده ایم، هیچ همراهی از سوی مسئولان برا ایجاد این شهرک نشد و حتی گاهی جواب تلفن ما را هم نمی دادند.

وی افزود: این عدم همکاری ناشی از آن بود که شاید مسئولین استان به ضرورت راه اندازی این شهرک بی توجه بودند.

رییس انجمن صنفی معادن قیر طبیعی گیلانغرب خاطرنشان کرد: قرار بود این شهرک محلی برای تجمع و تمرکز واحدهای خردایش قیرطبیعی و همچنین محل ایجاد بارانداز قیرطبیعی کل استان باشد که عملیاتی نشد.

مرجانی با تاکید بر ضرورت راه اندازی این شهرک تخصصی قیرطبیعی در گیلانغرب، افزود: واحدهای خردایش اکنون در شرایط بسیار نامناسبی فعالیت دارند، زیرا محل فعلی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معطلی شهرک تخصصی قیرطبیعی گیلانغرب 2 ساله شد

معطلی شهرک تخصصی قیرطبیعی گیلانغرب 2 ساله شد