مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-06ورزشي

تغییر در طراحی پارکی در قزوین که ساخت آن 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد!


اعضای شورای شهر قزوین در جلسه علنی شورا با تأکید بر تخصصی شدن پارک ها و بوستان های سطح شهر خواستار تغییر ماهیت پارک بانوان به پارک مادر و کودک شدند، - تغییر در طراحی پارکی در قزوین که ساخت آن 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد! ایسنا/قزوین اعضای شورای شهر قزوین در جلسه علنی شورا با تأکید بر تخصصی شدن پارک ها و بوستان های سطح شهر خواستار تغییر ماهیت پارک بانوان به پارک مادر و کودک شدند، همچنین تغییر نام بوستان بانوان جنوب شهر از برگ ریزان به مادر و کودک مورد بررسی قرار گرفت.

قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، بانوان و امور خانواده در جلسه علنی شورای شهر قزوین که روز گذشته 14 شهریور برگزار شد، با اشاره به نام بوستان بانوان جنوب شهر رو به روی پارک شهید مطهری، تصریح کرد: در دوره پنجم شورای شهر نام این بوستان به واسطه قرارگیری در محله برگ ریزان که یکی از محله های باغستان است برگ ریزان انتخاب شده بود، با توجه به ماهیت بوستان که برای مادر و کودک مورد استفاده قرار می گیرد پیشنهاد داریم نام این بوستان به نام مادر و کودک تغییر پیدا کند.

وی افزود: در این بوستان طراحی اولیه صورت گرفته است و در ادامه توسعه پارک می توان آن را تغییر داد به طوری که با محوریت کودک باشد، تخصصی شدن پارک ها امر بسیار خوبی است که باید در دستور کار قرار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در طراحی پارکی در قزوین که ساخت آن 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد!

تغییر در طراحی پارکی در قزوین که ساخت آن 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد!