مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-06اقتصادي

زمین فوتبال آموزشکده فنی پسران ایلام افتتاح می شود


رییس آموزشکده فنی پسران ایلام از افتتاح زمین فوتبال این مرکز در روز 17 شهریور با حضور رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم خبر داد.

- ایسنا/ایلام رییس آموزشکده فنی پسران ایلام از افتتاح زمین فوتبال این مرکز در روز 17 شهریور با حضور رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم خبر داد.

خشنود احمدی فر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمین فوتبال آموزشکده فنی پسران با مساحتی بالغ بر736 مترمربع آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی با بیان اینکه برای آماده سازی این زمین 300میلیون تومان هزینه شده و 100میلیون تومان دیگر برای لوازم جانبی مانند فنس و روشنایی هزینه خواهد شد، تصریح کرد: این زمین با حمایت و اعتبارات سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ساخته شده که برای تکمیل هزینه ها از اعتبارات داخلی و استانی نیز استفاده کرده ایم.

رییس آموزشکده فنی پسران ایلام تصریح کرد: تمام مراحل آماده سازی این زمین فوتبال با نظارت و کمک مهندسین فنی دانشگاه و همچنین مشاوره فنی اداره ورزش و جوانان انجام شده است.

احمدی فر با بیان اینکه این مکان منحصرا مورد استفاده دانشجویان این مرکز قرار خواهد گرفت، گفت: این طرح روز چهارشنبه 17شهریوربه صورت ویدئوکنفرانس توسط رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم افتتاح خواهد شد و در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین فوتبال آموزشکده فنی پسران ایلام افتتاح می شود

زمین فوتبال آموزشکده فنی پسران ایلام افتتاح می شود