مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-06اجتماعي

تمدید 5 روزه مهلت خرید کتاب های درسی


معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: 2 میلیون و 110 هزار دانش آموز هنوز کتاب های درسی خود را خریداری نکرده اند، بنابراین مهلت خرید اینترنتی کتاب ها را تا 20 شهریور تمدید می کنیم.

- به نقل از صدا و سیما، محمد علوی تبار گفت: 12 میلیون و 889 هزار دانش آموز نسبت به خرید اینترنتی کتاب های درسی خود اقدام کرده اند، اما هنوز 2 میلیون و 110 هزار دانش آموز کتاب های درسی خود را خریداری نکرده اند و ما مهلت خرید اینترنتی کتاب های درسی را تا 20 شهریور تمدید می کنیم.

وی افزود: دانش آموزانی که کتاب های خود را خریداری نکرده اند بیشتر در مقطع متوسطه دوم نظری و کار و دانش هستند که علت آن هم تأخیر در انتخاب رشته تحصیلی و ثبت نشدن اطلاعات دانش آموزان در سامانه سیدا و پادا است.

علوی تبار تأکید کرد: دانش آموزانی که ثبت نام خود را در سامانه سیدا و پادا انجام نداده اند مجاز به خرید کتاب درسی در سامانه فروش کتاب درسی نیستند و در صورت تأخیر در ثبت اطلاعات خود کتاب های درسی خود را با تأخیر دریافت خواهند کرد.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تصریح کرد: 146 میلیون جلد کتاب درسی امسال برای 15 میلیون دانش آموز چاپ شده و مشکل کمبود کتاب درسی نداریم.

علوی تبار افزود: دانش آموزانی که نسبت به خرید اینترنتی کتاب های درسی اقدام کرده اند از 20 شهریور می توانند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید 5 روزه مهلت خرید کتاب های درسی

تمدید 5 روزه مهلت خرید کتاب های درسی