مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-06اجتماعي

برای کنترل هوای پایتخت و بسیاری از کلان شهرها توفیقی نداشته ایم


معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به موضوع آلودگی هوا گفت: در حوزه آلودگی هوا ما قوانین متعددی داریم که هر کدام وظایفی را برای دستگاه ها تعیین کرده اند.

- معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به موضوع آلودگی هوا گفت: در حوزه آلودگی هوا ما قوانین متعددی داریم که هر کدام وظایفی را برای دستگاه ها تعیین کرده اند.

به عبارتی در این حوزه ما با انباشتی از قوانین مواجه هستیم ولی در عمل توفیقی برای کنترل به ویژه هوای پایتخت و بسیاری از کلان شهرها نداشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، غلامعباس ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در نشست کمیسیون علمی و تخصصی با موضوع بررسی علل آلودگی هوای کلانشهرها که با حضور معاون سازمان محیط زیست و برخی نخبگان و کارشناسان حوزه آلودگی هوا در سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، گفت: برای اینکه اولویت های سازمان بازرسی کل کشور برای پرداختن به مسایل تعیین شود نیازمند استفاده از دیدگاه صاحب نظران، خبرگان و اهل دانش هستیم که در قالب کمیسیون های علمی و تخصصی در سازمان شکل می گیرد و ما در موضوعات مختلف نظرات کارشناسی را اخذ می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کنترل هوای پایتخت و بسیاری از کلان شهرها توفیقی نداشته ایم

برای کنترل هوای پایتخت و بسیاری از کلان شهرها توفیقی نداشته ایم