مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-06بين الملل

سناتور جمهوری خواه: بایدن آمریکایی ها را در افغانستان رها کرده است


یک سناتور تندروی جمهوری خواه آمریکا با اعلام اینکه رییس جمهور این کشور آمریکایی ها را در افغانستان رها کرده، درخصوص وقوع بحران گروگان گیری ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تد کروز سناتور تندرو جمهوری خواه آمریکا روز دوشنبه به گزارش سایت قطره و به نقل ازها از آمریکایی های باقی مانده در آمریکا به نیوز ویک گفت، این وزارتخانه نمی تواند به شکل قابل اتکایی جزییات پایه ای درباره پروازهای چارتر تأیید کند، از جمله اینکه چه کسانی آن ها را سازمان دهی می کنند، چه تعداد شهروند آمریکایی و گروه های دارای اولویت در این پروازها هستند، میزان دقیق بودن سایر گزارش ها و اینکه این پروازها در چه مکانی فرود خواهند آمد .

مایکل مک کائول نماینده جمهوری خواه ایالت تگزاس روز یکشنبه گفت که پس از پایان ضرب الاجل آمریکا برای خروج از افغانستان، برخی شهروندان آمریکایی که در این کشور باقی مانده اند در فرودگاهی در افغانستان آماده خروج از این کشور هستند اما طالبان به هواپیمای آنها اجازه برخاستن نمی دهد.

این عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا که با فاکس نیوز مصاحبه می کرد، گفت در حال حاضر 6 هواپیما در فرودگاه مزار شریف بوده که شهروندان آمریکایی به همراه مترجمان افغانستانی در آن حضور دارند اما طالبان آنها را به گروگان گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور جمهوری خواه: بایدن آمریکایی ها را در افغانستان رها کرده است

سناتور جمهوری خواه: بایدن آمریکایی ها را در افغانستان رها کرده است