مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-06اجتماعي

90 درصد معلمان استان سمنان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تاکنون 90 درصد از معلمان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و اطلاع رسانی دُز دوم نیز برای حضور معلمان شروع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخواهد بود.

شرایط بازگشایی مدارس دبیر شورای آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه پیشنهاد شده تا 25 شهریور در سامانه سیدا تمامی ثبت نام ها، کلاس بندی و صدور ابلاغ معلم ها انجام شود و از 25 شهریور انتقال کلاس بندی به سامانه شاد اتفاق خواهد افتاد، گفت: باید امسال بازمانده از تحصیل کمتری داشته و در مناطق کم جمعیت بتوانیم کلاس ها را به صورت حضوری برگزار کنیم که البته این مهم منوط به ابلاغیه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا است.

دستورانی با بیان اینکه در اول مهرماه، به صورت نمادین سال تحصیلی در یکی از مدارس استان آغاز و زنگ تحصیلی به صدا درخواهد آمد، گفت: در قالب پروژه مهر در سطح استان، توزیع کتاب درسی، ثبت نام، هدایت تحصیلی، کلاس بندی و احصا و رفع موانع و مشکلات انجام شد همچنین تسهیل فرصت یادگیری با کیفیت در گام دوم انقلاب، شعار سال تحصیلی 1400 - 1401 در استان سمنان است.

وی افزود: 300 مدرسه با جمعیت دانش آموزی تحت پوشش 50 تا 70 نفر در استان وجود دارد که توجه به مدارس با جمعیت دانش آموزش کمتر در راستای بازگشایی احتمالی مدارس به صورت حضوری در این مناطق باید در اولویت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد معلمان استان سمنان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

90 درصد معلمان استان سمنان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند