مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-06اقتصادي

پیش بینی برداشت 8 هزار تن گردو از باغات قزوین در سال 1400


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برداشت محصول گردو از سطح باغات استان قزوین آغاز شده است و پیش بینی می شود حدود 8 هزار تن گردو از این باغات برداشت شود.

- ایسنا/قزوین مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برداشت محصول گردو از سطح باغات استان قزوین آغاز شده است و پیش بینی می شود حدود 8 هزار تن گردو از این باغات برداشت شود.

محمد پیله فروش گفت : برداشت محصول گردو از سطح باغات این استان آغاز شده است و پیش بینی می شود حدود 8 هزار تن گردو از این باغات برداشت شود.

وی اظهار کرد: استان قزوین دارای 5 هزار و 500 هکتار باغ گردوی بارور و غیر بارور است و طبق برآوردهای صورت گرفته متوسط عملکرد محصول در باغات بارور استان در سال جاری، بیش از 1.

5 تن محصول در هر هکتار خواهد بود و مهمترین مناطق پرورش گردو در استان قزوین شهرهای ضیاءآباد، الموت، البرز، فارسجین و بویین زهرا و آوج است.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد کشاورزی قزوین، این مسئول تصریح کرد: بخش ضیاء آباد با سطح زیر کشت حدود 500 هکتار باغ گردو، از نظر ژنوتیب های برتر این محصول یکی از قطب های کشور محسوب می شود.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به اقدامات انجام شده در راستای حمایت از باغداران گردو اشاره کرد و گفت: در راستای اصلاح باغات گردوی نامرغوب در سال زر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 8 هزار تن گردو از باغات قزوین در سال 1400

پیش بینی برداشت 8 هزار تن گردو از باغات قزوین در سال 1400