مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-06سياسي

طرح «دوشنبه های قرآنی» در استان بوشهر اجرا می شود


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: طرح «دوشنبه های قرآنی» هر هفته با حضور مدیرکل تبلیغات استان بوشهر اجرا می شود.

- ، جواد احمدی منفرد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح دوشنبه های قرآنی به منظور رصد و پایش برنامه های دینی مذهبی و قرآنی مراکز قرآنی استان تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: در راستای اجرای بهینه این طرح، در تقویم کاری حجت الاسلام طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، دوشنبه هر هفته به عنوان دوشنبه های قرآنی گنجانده شده و در این روز صرفاً بعد از ساعات کاری و اداری از فعالیت های قرآنی مراکز قرآنی استان بازدید به عمل می آید.

احمدی منفرد بیان داشت: در این بازدیدها علاوه بر سرکشی به کلاس های آموزشی و فعالیت های قرآنی مراکز، نشست صمیمی با مدیران مراکز قرآنی و پیشکسوتان قرآنی هر شهر نیز در دستور کار قرار دارد و تاکنون 14 مرکز قرآنی مورد بازدید قرار گرفته است.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، هدف از اجرای این طرح را دلجویی و خدا قوت به مدیران ساعی و پرتلاش مراکز قرآنی اعم از مؤسسه و خانه های قرآنی عنوان کرد.

احمدی منفرد اضافه کرد: از دیگر نقاط قوت این بازدید عدم توجه به آرم و نشان اداری سازمان ها است، به این معنا که در سطح استان هر جا و هر مکانی که فعالیت قرآنی داشته باشد، مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «دوشنبه های قرآنی» در استان بوشهر اجرا می شود

طرح «دوشنبه های قرآنی» در استان بوشهر اجرا می شود