مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-06سياسي

برنامه هلال احمر برای آغاز واکسیناسیون اتباع و راهپیمایی اربعین


رییس جمعیت هلال احمر از آمادگی 500 مرکز واکسیناسیون هلال احمر برای تزریق واکسن کرونا خبر داد و در عین حال برنامه های در نظر گرفته شده برای آغاز واکسیناسیون اتباع خارجی و همچنین ارایه خدمات به زائران اربعین را تشریح کرد.

- برنامه هلال احمر برای "آغاز واکسیناسیون اتباع" و "راهپیمایی اربعین" رییس جمعیت هلال احمر از آمادگی 500 مرکز واکسیناسیون هلال احمر برای تزریق واکسن کرونا خبر داد و در عین حال برنامه های در نظر گرفته شده برای آغاز واکسیناسیون اتباع خارجی و همچنین ارایه خدمات به زائران اربعین را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر کریم همتی در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر که روز دوشنبه برگزار شد، گفت: وزارت بهداشت از جمعیت هلال احمر درخواست کرد تا هلال احمر در عرصه واکسیناسیون با ظرفیت بیشتری به کمک وزارت بهداشت آید.

هلال احمر نیز به این درخواست وزارت بهداشت پاسخ مثبت داد و مقرر شده است که هلال احمر تمامی مراکز واکسیناسیون خود که 500 مرکز است را به این فرآیند اختصاص دهد.

وی افزود: استان تهران به علت جمعیت زیادی که دارد نسبت به شهرستان ها در عرصه واکسیناسیون عقب تر است و ما تلاش می کنیم تا این سرعت پایین واکسیناسیون در استان تهران را با احداث 20 مرکز جدید تزریق واک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه هلال احمر برای آغاز واکسیناسیون اتباع و راهپیمایی اربعین

برنامه هلال احمر برای آغاز واکسیناسیون اتباع و راهپیمایی اربعین