مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-06اقتصادي

خانواده های نیازمند گلپایگانی از طرح ملی مسکن استقبال نکردند/حمایت از 300 یتیم


به دلیل قیمت بالای زمین در گلپایگان، خانواده های محرومان از ثبت نام در طرح ملی مسکن استقبال نکردند و ضرورت دارد خیران در این امر خیر سهیم شوند.

- محمد سوادکوهی در گفت وگو با موجب کاهش درآمد خانواده ها شده است در قالب طرح تبصره 14 و در راستای کمک به رفع فقر مطلق، 700 خانواده واجد شرایط در این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند که شامل دریافت مستمری تا هر گونه حمایتی می شود.

300 یتیم گلپایگانی از سوی حامیان حمایت می شوند رییس کمیته امداد گلپایگان گفت: اکنون 300 یتیم و 300 خانواده در طرح محسنین از سوی 1400 حامی حمایت می شوند و ماهانه مبلغ 270 هزار تومان به حساب ایتام و هر خانواده طرح محسنین واریز می شود.

وی با بیان اینکه 500 دانش آموز و 35 دانشجو با حمایت کمیته امداد مشغول تحصیل هستند، افزود: با شیوع بیماری کرونا تحصیل دانش آموزان از طریق فضای مجازی (برنامه شاد) فراهم شد و در این زمینه 80 تبلت برای دانش آموزان تحت حمایت تهیه و اهدا شد.

مستمری جوابگوی خانواده محرومان نیست سوادکوهی با بیان اینکه مستمری خانواده ها نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است اما جوابگوی تأمین مخارج زندگی آنان نیست، گفت: در گذشته مبلغی برای جهیزیه نوعروسان به حساب آنان واریز می شد اما در یک سال اخیر به شکل هم افزایی با کمک خیرین تهیه جهیزیه تقریباً به صورت کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های نیازمند گلپایگانی از طرح ملی مسکن استقبال نکردند/حمایت از 300 یتیم

خانواده های نیازمند گلپایگانی از طرح ملی مسکن استقبال نکردند/حمایت از 300 یتیم