موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-06سياسي

شیراز میزبان یازدهمین سوگواره اقوام عشایر کشور شد


دبیر سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام عشایر گفت: یازدهمین سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام عاشیر ایران به میزبانی استان فارس و شهر شیراز برگزار می شود.

- ، امین الله قربانی کشکولی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از موضوعاتی که به عنوان مطالبه اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است موضوع فرهنگ ارزش و همچنین مذهب است که در این حوزه عشایر ید طولانی در تولید محتوا دارند.

وی ادامه داد: عشایر تنها منحصر به نوع پوشش و لباس خاص نمی باشد این در حالی است که 11 سال گذشته بیش از 400 شاعر معروف از اقوام عشایر با بیش از یک هزار و 200 شعر شناسنامه دار در این سوگواری ملی حضور داشتند.

او افزود: یکی از مهمترین دستاوردهایی که طی چند سال اخیر توسط این سوگواره حاصل شده است ورود شاعران اهل سنت و سرایش شعرهایی در خصوص خصایص و ویژگی های امام حسین علیه السلام و روز عاشورا است.

به گفته این مقام مسئول این سوگواره در حوزه های استانی و ملی اجرایی خواهد شد و با توجه به اینکه استقبال خوبی از سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و عشایر صورت گرفته است تلاش هایی در راستای بین المللی شدن این رویداد نیز صورت گرفته است قربانی کشکولی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس همکاری خوبی با این سوگواره نداشت و با توجه به پیگیری هایی که صورت گرفته مقرر شده تا این جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز میزبان یازدهمین سوگواره اقوام عشایر کشور شد

شیراز میزبان یازدهمین سوگواره اقوام عشایر کشور شد