مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-06پزشكي

افزایش واکسیناسیون کرونا به 2 میلیون دُز در روز / حذف تدریجی محدودیت سفر و زیارت


وزیر بهداشت ضمن اشاره به اقدامات انجام شده جهت تامین واکسن کافی در کشور و همچنین تاکید بر دایر شدن دانشگاه ها از 15مهرماه و حضور اساتید، در عین حال گفت: - وزیر بهداشت ضمن اشاره به اقدامات انجام شده جهت تامین واکسن کافی در کشور و همچنین تاکید بر دایر شدن دانشگاه ها از 15مهرماه و حضور اساتید، در عین حال گفت: تلاش ما این است که روزانه یک و نیم تا دو میلیون دُز واکسن در کشور تزریق شود و از مرگ و میرهای بیشتر و بروز موجهای بعدی بیماری پیشگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر بهداشت امروز در حاشیه نشست مشترک با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی ایران، از روند واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: روند واکسیناسیون عمومی در کشور شتاب می گیرد و تلاش ما این است که روزانه یک و نیم تا دو میلیون دُز واکسن در کشور تزریق شود و از مرگ و میرهای بیشتر مردم، پیشگیری شود و با تسریع واکسیناسیون می توان از موج های بعدی بیماری کرونا در کشور جلوگیری کرد.

وی افزود: هیچ محدودیتی در تخصیص واکسن کرونا به دانشگاه های علوم پزشکی نداریم اما نمی خواهیم که واکسن ها دپو و ذخیره شود.

هر قدر که دانشگاه ها در این زمینه کار کنند و واکسیناسیون را به شکل کسترده تری انجام دهند، به آنها واکسن می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش واکسیناسیون کرونا به 2 میلیون دُز در روز / حذف تدریجی محدودیت سفر و زیارت

افزایش واکسیناسیون کرونا به 2 میلیون دُز در روز / حذف تدریجی محدودیت سفر و زیارت