مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-06اجتماعي

آموزش های قبل از ازدواج فقط دادن یک گواهینامه نباشد


مراکز مشاوره آموزش های قبل از ازدواج فقط دادن یک گواهینامه گذراندن کلاس های آموزشی نباشد بلکه با آموزش های کاربردی و عملیاتی تر با افزایش ساعات و به روز رسانی محتوای آموزشی در ارتقا مهارت زندگی زوجین بکوشند.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: مراکز مشاوره آموزش های قبل از ازدواج فقط دادن یک گواهینامه گذراندن کلاس های آموزشی نباشد بلکه با آموزش های کاربردی و عملیاتی تر با افزایش ساعات و به روز رسانی محتوای آموزشی در ارتقا مهارت زندگی زوجین بکوشند.

سعید کتابی در قرارگاه امام موسی کاظم (ع) با محوریت تحکیم بنیان خانواده اظهار کرد: در حال حاضر جهاد دانشگاهی نیز در کنار معاونت دانشکده علوم پزشکی در رابطه با آموزش ها و مشاوره قبل از ازدواج ورود خوبی داشته که ورود جهاد دانشگاهی در شهرستان در این امر مهم در کنار دانشکده علوم پزشکی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه خانواده اصلی ترین نهاد مدنی هر جامعه بوده و حفظ خانواده از آسیب های اجتماعی از نقش موثری در جامعه سالم برخوردار است، اظهار کرد: ورود به سه موضوع جمعیت،تحکیم خانواده و عفاف و حجاب به عنوان یکی از جمله سیاست های کلی مقام معظم رهبری نیازمند یک کار فرابخشی با کمک و همکاری و پیگیری همه دستگاه های متولی شهرستان خواهد بود که باید پای کار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های قبل از ازدواج فقط دادن یک گواهینامه نباشد

آموزش های قبل از ازدواج فقط دادن یک گواهینامه نباشد