مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-06سياسي

پروژه های خدماتی پیشوا با 125 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد


پروژه های خدماتی پیشوا با 125 میلیارد ریال اعتبار و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در پیشوا به بهره برداری رسید.

- ، ظهر دوشنبه و با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، عباسی فرماندار پیشوا، نوش آبادی نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران و جمعی از مسئولان پروژه های عمرانی و خدماتی پیشوا با 125 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

حسین عباسی، فرماندار پیشوا در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای افزایش سطح خدمات به مردم شریف منطقه، تعدادی از پروژه های خدماتی و حوزه بهداشت و درمان شهرستان به ارزش ریالی بالغ بر 125 میلیارد ریال امروز 15 شهریورماه افتتاح شد.

وی افزود: ایستگاه تقلیل فشار 2500 متر مکعبی و پروژه گازرسانی به گلخانه های شمال شهرستان پیشوا در قالب پروژه 70 کیلومتری گازرسانی، با اعتبار 95 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

عباسی بیان داشت: پروژه گازرسانی 70 کیلومتری در راستای مصوبه سفر معاون اول رییس جمهوری دولت یازدهم به پیشوا، با هدف گازرسانی به واحدهای گلخانه ای و دامی پیشوا در سال 1398 آغاز شد که با بهره برداری از پروژه های مذکور، تنگناهای گازرسانی به دامداری ها و گلخانه های فیل قلعه برطرف و شبکه تغذیه روستاهای طا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های خدماتی پیشوا با 125 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد

پروژه های خدماتی پیشوا با 125 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد