مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-06بين الملل

کودکان افغانستان را از یاد نبریم


طرح «با من بخوان» در پی حوادث اخیر افغانستان با یادی از راه اندازی کتابخانه ای در دره پنجشیر نسبت به اتفاقاتی که در این کشور می افتد، ابراز نگرانی کرد.

- طرح با من بخوان در پی حوادث اخیر افغانستان با یادی از راه اندازی کتابخانه ای در دره پنجشیر نسبت به اتفاقاتی که در این کشور می افتد، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با من بخوان (برنامه ترویج کتابخوانی با کودکان محروم و کودکان در بحران) که توسط موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان اجرا می شود در پی قدرت گیری دوباره طالبان و نبردش با جبهه مقاومت در دره پنجشیر نوشته است: این روزها که پیوسته خبرهای ناگوار از افغانستان می رسد، مدام به یاد روزهای راه اندازی کتابخانه روستای پارنده در دره پنجشیر افغانستان می افتیم که حدود دو سال پیش گروه با من بخوان هم در تامین منابع کتابخانه ای آن همکاری کرد تا با ارسال کتاب های باکیفیت در غنا بخشیدن به فضای فرهنگی کودکان آن منطقه سهم کوچکی ایفا کند.

به یاد مصاحبه مان با مهدی حسینی از ترویجگران فعال در منطقه پنجشیر می افتیم که برای راه اندازی این کتابخانه تلاش بسیاری کرده بود و تک تک واژه هایش لبریز از شور و امید به آینده ای بهتر برای کودکان افغانستان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان افغانستان را از یاد نبریم

کودکان افغانستان را از یاد نبریم