مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-06سياسي

چشم انداز استقرار بیش از 100 شرکت دانش بنیان در دانشگاه منابع طبیعی گرگان


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: چشم انداز ما در برنامه افق 1420، استقرار بیش از 100 شرکت دانش بنیان در این دانشگاه است.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: چشم انداز ما در برنامه افق 1420، استقرار بیش از 100 شرکت دانش بنیان در این دانشگاه است.

دکتر علی نجفی نژاد امروز (دوشنبه پانزدهم شهریورماه) در آیین حمایت مالی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: نقطه آغاز فعالیت های کارآفرینانه دانشگاه در سال 92، تولید قارچ و نهال توسط دانشجویان در انباری های بلااستفاده در دانشگاه بود.

وی افزود: برای حرکت در مسیر تبدیل شدن به دانشگاه کارآفرین، گروه ها، نشست ها و گفتمان سازی در دانشگاه شکل گرفت و بر اساس آن، سند دانشگاه کارآفرین، تدوین و به عنوان نقشه راه قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه اکنون تفکر کارآفرینی در همه ابعاد دانشگاه نفوذ کرده است، تصریح کرد: مجتمع نوآوری با هدف در اختیار قرار دادن فضای مناسب برای فعالیت شرکت های دانش بنیان و واحدها و هسته های فناور، متمرکز نمودن فعالیت های کارآفرینی در دانشگاه و جمع آوری و پردازش ایده های دانشجویان، ساخته و تجهیز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز استقرار بیش از 100 شرکت دانش بنیان در دانشگاه منابع طبیعی گرگان

چشم انداز استقرار بیش از 100 شرکت دانش بنیان در دانشگاه منابع طبیعی گرگان