مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-06سياسي

تجهیز 60 درصد از شعب قضایی برای انجام دادرسی الکترونیکی


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به اینکه در مردادماه، 70 درصد زندانیان به صورت الکترونیکی در جلسات تحقیق و رسیدگی شرکت کردند، - رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به اینکه در مردادماه، 70 درصد زندانیان به صورت الکترونیکی در جلسات تحقیق و رسیدگی شرکت کردند، گفت: تا امروز 60 درصد از شعب قضایی نیز برای انجام دادرسی الکترونیکی تجهیز شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه محمد کاظمی فرد رییس جدید مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در نشست امروز شورای عالی قوه قضاییه گفت: دستیابی آسان مردم به خدمات قضایی، اجرای سند تحول قضایی، استفاده حداکثری از ظرفیت های ایجاد شده در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین گام دوم هوشمندسازی دستگاه قضا را با بهره گرفتن از کمک شرکت های دانش بنیان و نخبگان علمی دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در مردادماه، 70 درصد زندانیان به صورت الکترونیکی در جلسات تحقیق و رسیدگی شرکت کردند، گفت: تا امروز 60 درصد از شعب قضایی نیز برای انجام دادرسی الکترونیکی تجهیز شده اند.

رییس جدید مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به کاهش میانگین مدت زمان رسیدگی به پرونده ها گفت: با تلاش و همت همکاران قضایی و کمک گرفتن از ابزارهای فناورانه، میانگین زمان رسیدگی به پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 60 درصد از شعب قضایی برای انجام دادرسی الکترونیکی

تجهیز 60 درصد از شعب قضایی برای انجام دادرسی الکترونیکی