مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-06سياسي

انتقاد رییس کمیته فرهنگی اربعین درباره تصمیم دیرهنگام اربعین 1400


رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، در خصوص تصمیم دیرهنگام سفر اربعین انتقاد کرد و محدود کردن زائران به سی هزار نفر را منطقی ندانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام حمید احمدی در جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی مجازی برگزار شد، در خصوص تصمیم دیرهنگام مسئولان برای اعزام زائران به اربعین انتقاد کرد و گفت: در روزهایی که امید به اعزام زائران داشتیم، متأسفانه با تصمیمی که از سوی مسئولان عراقی اعلام شد، بسیاری از زائران نسبت به این موضوع واکنش های شدیدی نشان دادند.

وی با انتقاد از تصمیم دیرهنگام مسئولان عراقی در خصوص سفر اربعین گفت: اکنون در روزهای پایانی ماه محرم الحرام قرار داریم و از سوی دیگر مراسم پیاده روی اربعین در کشور عراق آغاز شده، اما مسئولان این کشور با تصمیم دیرهنگام خود بسیاری از زائران را سردرگم کرده اند.

رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین خاطرنشان کرد: طبق تصمیمی که از سوی مسئولان عراقی اعلام شده، 30 هزار زائر می توانند در مراسم اربعین شرکت کنند، این موضوع سبب می شود تا افراد سودجو با فریب و ایجاد برخی بسترهای ارتباطی مشکلات زیادی را برای زائران فراهم کنند.

وی همچنین با انتقاد از محدود کردن سفر اربعین به مرزهای هوایی، تاکید کرد: باتوجه به گرانی و هزینه های بالای سفر، بسیاری از کسانی که به اربعین اعزام می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس کمیته فرهنگی اربعین درباره تصمیم دیرهنگام اربعین 1400

انتقاد رییس کمیته فرهنگی اربعین درباره تصمیم دیرهنگام اربعین 1400